• Willkommen im Geoclub - dem größten deutschsprachigen Geocaching-Forum. Registriere dich kostenlos, um alle Inhalte zu sehen und neue Beiträge zu erstellen.

caching together in Berlin

OP
G

Gerdums

Geonewbie
EW742 schrieb:
Fedora schrieb:
mic@ schrieb:
@Gerdums: Where is your homebase?
Mind the trap! Don't use "north", "west", "east" or "south" in your answer. ;)

Just use your GPSr to find out! You will made it!

Bye
EW742
:) thank you all for the activity!
my geographic coordinates (according to Google Earth, to be honest): 52°31'53.05"N 13°24'22.62"E
So anybody could tell me the right address? :roll:
Gerda

mic@

Geoking
Gerdums schrieb:
my geographic coordinates (according to Google Earth, to be honest): 52°31'53.05"N 13°24'22.62"E
So anybody could tell me the right address? :roll:
That´s not north, south, east or west, it´s just center ;)
Unfortunately not my homezone, so too far away for me.
But if You ever go geocaching in the south west part of berlin, then send me an email.

gwenni

Geocacher
Actually it is not my homezone either, but due to my studies I'm quite often in that area.
I'm very interested in geocaching together.

Mho88

Geonewbie
Hallo ihr Mitberliner,

gibt's denn auch jemanden unter euch, der gern cachen geht, auch viele Caches auf seiner "Liste" hat, aber alleine keine Lust hat aufzubrechen? Mir geht's so. OK, es macht schon ab und an Spaß allein auf Tour zu gehen bzw. Caches mitzunehmen, die eben mal auf dem Weg liegen. Doch breche ich zu oft alleine auf :/
Ich cache seit einem halben Jahr und würde gern mit anderen Leuten in Berlin gemeinsam losziehen. Da reicht ein spontanes, kurzes "Bescheid, habe gerade Zeit." und man zieht ne Runde durch die Stadt.
Jemand Lust und Zeit dazu?

Oben