• Willkommen im Geoclub - dem größten deutschsprachigen Geocaching-Forum. Registriere dich kostenlos, um alle Inhalte zu sehen und neue Beiträge zu erstellen.

Wer blickd do no dure?

OP
i wars net

i wars net

Geocacher
"Du, i woiss vo nix!"
"Mhm"
"Meinscht, dr Border freut sich jetzt?"
"Was fragst du mich!"
"Weil, jetzt hat er endlich den Cache gfunda, dr da scho a ganze Weile rumliegt."
"Ja, des isch au Zeit gwora! Aber erscht saga, die Leit sollet SBA logga!"
"Wieso des, wollt der den archivira lassa?"
"Sag amol, du weisch au vo gar nix!
SBA schreibt ma auf a Fähnle und steckts nebea dr Cache na"
"Und was hoist des na?"
"Isch doch klar. Siesch Border, da isch A Cache! Was meinscht, wie der den sonst gfunda hätt?"
"Ah, so" - grübel, überleg- "Abr da fehlad ja no a paar Buchstaba!"
"Mei, i wars net! Als dr Hergott s Hirn verteilt hat, hasch au grufa, i brauchs net! Wo liegt no amol der Cache?"
" Äh, bei de Schwaba, glaub i"
"Genau und für was sen die bekannt?"
"Fürs spara!"
"Na, siesch"
"Und an was hen die na gschparat?"
" An die Buchstaba! Und jetzt- frag doch mi ned imma!" :lol: :lol: :lol:

OP
i wars net

i wars net

Geocacher
" Duuu, was fragst du mich - ich hätt da a Frog?"
"I woiss aber vo nix"
"Ja scho klar, aber dr Border hat doch jetzt so'n schöna Cache bekomma. I wars zwar net, aber dr isch doch von uns, odr?"
"Ja,schtimmt!"
"Und ma kann doch mit Recht saga, mir han uns de Schwoaba völlig apasst, odr?"
"Kann ma so saga"
"Mir han au richtig nach Schwoabaart gschpart, odr?"
"Jahaa!!!"
"Also, de Dos, die war extra kloin, da ham ma schon mal viel gschpart. Und bei de Koordinata , da ham ma au gschpart. :oops: Quasi zwoi in ois, wie ma so schee sagt. Ah, ja,- und dr TB, der war au scho gbraucht. Also neu war der net! Odr?"
"Na, den kann ma no lang weitrbnutza!"
"Und groß gnug isch er au, der TB. Da ham ma net gschparat. Den find ma gleich!"
"Mhm"
"Abr, na ham wir doch alls richtig gmacht? Kannsch mir mal saga, warum sich dr Border da so auf sein schwäbischa Schlips drappt fühlt!" :shock:
"Was fragst du mich?!"

TKKR

Geoguru
i wars net schrieb:
Kannsch mir mal saga, warum sich dr Border da so auf sein schwäbischa Schlips drappt fühlt!" :shock:
Der ist doch genauso wie der Bruddler aus den Bergen. Je mehr er scheinbaren Unmut verstreut, desto mehr lacht es in seinem Herzen. Oder täusche ich mich da?

Allgeier01

Geomaster
TKKR schrieb:
i wars net schrieb:
Kannsch mir mal saga, warum sich dr Border da so auf sein schwäbischa Schlips drappt fühlt!" :shock:
Der ist doch genauso wie der Bruddler aus den Bergen. Je mehr er scheinbaren Unmut verstreut, desto mehr lacht es in seinem Herzen. Oder täusche ich mich da?

He ja gehts no........... :D

Meinst du da etwa mich?????
Ich bin total unschuldig......

OP
i wars net

i wars net

Geocacher
@Kai

Die 2 errinnern mich immer an ein altes Ehepaar, mit dem Unterschied das der Schwabe und der Älpler noch mehr miteinander bruddeln.:oops:

IWN

OP
i wars net

i wars net

Geocacher
Du lieber Hr. Border,

lass den lieben Erich aus dem Dreieck.
Er ist ausnahmsweise wirklich unschuldig!

IWN

OP
i wars net

i wars net

Geocacher
Und genau darum wusste er nichts. Vor lauter Vorfreude hätte er sich nämlich verraten.

Ach Übrigens du bist leicht auf dem Holzweg.
Bin kein Biker sondern nur Rollerfahrer. :lol:

IWN

Allgeier01

Geomaster
Border schrieb:
AllgäuBiker schrieb:
Du lieber Hr. Border,

lass den lieben Erich aus dem Dreieck.
Er ist ausnahmsweise wirklich unschuldig!

IWN

Ich weiß. Aber er hätte so gern mitgeholfen! :wink: :roll: :lol: :shock:

Lieber Schwabenteufel und Unterarmcacher,
da eine Revanche von mir noch aussteht, hätte ich da schon gerne mitgemacht, wenn mich einer gefragt hätte.......aber mich hat ja keiner gefragt.........!

Nur das Ergebnis wäre da ganz anders ausgefallen, da so ein NANO an den Eisenpfosten kleben, aber bitte, gehts no!
Da müsst Ihr schon andere Geschütze auffahren um diese Beiden wirklich zu treffen, 2000 l z. B. (sag jetzt nichts Ottomar)

z. B. der längste Multi in Schwaben.........oder "Fahren und Schauen2".........oder, oder.

Lieber Border du hast ja noch eine weitere Baustelle mit Maggi offen. :oops:
Wenn ich dich dann da oben hängen seh, dir einen Schluck Wasser oder ein wunderschönes , gut temperiertes Weißbier, Schaum oben, reiche oder besser gesagt, zum Munde führe, da bin ich dann wieder gut genug.

Super immer auf die Allgeier.........na warte bis Samstag.......

OP
i wars net

i wars net

Geocacher
Also, I muss scho saga, i blick da nimmr dure!
Eigendlich hen i denkt, i bin dr I wars net. Aber anscheinend bin i a Biker! Warum au des? Und dr Iwoiss von nix, dr sagt nix und dr was fragst du mich,- was isch eigendlich au mit dem! Bischt da Stuhl nagrutscht vor Lacha odr was!
Ha und jetzt hat uns dr Border drei Zuckrpüppla verschprocha. Und sagt au nix! :shock: Also i det scho gern wissa, sind die blond odr braunhorig? :wink:
Hoffendlich scho so a weng guat baut, woisst scho gell!!
Außerdem hen mir uns so a Müh geba, dem Border a Freid z'macha und was dud der Broddler?
Der macht an Cäsch für da Herr Dokdor! :evil: So mit madhemadiche Dings da.
Wieso kriegt jetzt eigendlich dr Dr. B. Trüger an Cäsch, hä!!!!
Oimal hat der was gschrieba. Ha, des isch doch a Frechheit, da haut's ma ja dr Regulatör naus!!
Hat der etwa den 35 Kilo TB untr Aufbietung geballter Manneskraft in dein Garta gtraga?
Ha, frag den doch amol, den feina Herrn Dokdor da.
Weisch was der no sagt-
I wars net!!!

Oben